پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119338
۱۰ اسم برتر دختران و پسران ايراني
تاریخ انتشار : 1393/08/03 10:51:22
نمایش : 1394
مديرکل اسناد هويتي سازمان ثبت احوال ۱۰ اسم برتر دختران و پسران را طي ۶ ماه اول امسال اعلام کرد و گفت: فاطمه و اميرعلي پرطرفدارترين نامها در ميان خانواده ها بوده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن اسماعيلي با بيان اين مطلب افزود: براساس اطلاعات ثبت شده در پايگاه اطلاعات جمعيت سازمان ثبت احوال طي ۶ ماه گذشته ،اسامي اميرعلي، محمد طاها ، محمد ، ابوالفضل، علي، اميرحسين، اميرمحمد، حسين،امير عباس و مهدي بيشترين فراواني را به خود اختصاص داده اند .

وي به اسامي دختران نيز طي اين مدت اشاره کرد و تاکيد کرد: در ميان دختران نيز اسامي فاطمه، زهرا، نازنين زهرا، يسنا، زينب ، ريحانه، فاطمه زهرا، رها ، باران و ثنا ۱۰ اسم برتر دختران بوده است.

به گفته مديرکل اسناد هويتي سازمان ثبت احوال ، اميرعلي با ۱۹ هزار و ۵۳۶ مورد و محمد طاها با ۱۳ هزار و ۱۵۹ مورد داراي بيشترين فراواني در ميان پسران و همچنين فاطمه با ۲۵ هزار و ۵۲۰ مورد و زهرا با ۱۵ هزار و ۳۶۹ مورد داراي بيشترين فراواني در ميان دختران بوده است.

اسماعيلي افزود: در حال حاضر تقريبا با نامگذاري تمامي اسامي به جز آنهايي که ريشه خارجي دارند موافقت مي شود که نامهاي خارجي نيز يک هزارم درصد از تقاضاهاي مردم است.

وي اظهار داشت: هم اکنون رويکرد نامگذاريها در کشور بيشتر به سمت نام هاي ترکيبي ائمه و مدرن است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html